Start-upy! Kto z nas o nich nie słyszał? Szybko rozwijające się firmy, których filarami są kreatywność i innowacyjność podbijają praktycznie każdą branżę swoją elastycznością i niekonwencjonalnym podejściem. Zazwyczaj zaczyna się od pomysłu, który może zrewolucjonizować dotychczas znane, dostępne na rynku rozwiązania. Ale, aby powstał pomysł potrzebni są ludzie i to nie byle jacy! Otwarci, kreatywni, zamieniający każdą przeszkodę w szansę. I o takich ludziach będzie mój dzisiejszy wpis. 

Poznajcie Doctor.One – start-up, którego założyciele postanowili zrewolucjonizować branżę prywatnych usług medycznych, a ja miałem ogromną przyjemność wykonać ich pierwszą sesję zdjęciową!

Jedna start-up – wiele oblicz 

Start-up to nowopowstała firma, która swoim innowacyjnym pomysłem często wywraca dotychczasowe rozwiązania do góry nogami. Ale to co jest niezwykle istotne w prowadzeniu tego typu działalności to wizerunek. To dzięki niemu jest w stanie pozyskać inwestorów i klientów, którzy będą zainteresowani ich usługami lub produktami. Założyciele Doctor.One – Tomasz Rudolf i Maciej Melenda wiedzieli o tym bardzo dobrze, dlatego jeszcze przed oficjalnym przedstawieniem światu ich nowej firmy, zadbali o profesjonalną sesję zdjęciową dla swojego start-upu.

Jak każde przedsiębiorstwo oparte na wiedzy i kreatywności, także Doctor.One swój potencjał opiera na ludziach. Pracownikach, którzy razem z nimi tworzą innowacyjne rozwiązania, w tym przypadku – pozwalające lekarzom prowadzić praktykę lekarską w oparciu o stałe subskrypcje pacjentów. Dlatego też nie mieliśmy wątpliwości, że oprócz zdjęć założycieli – zarówno w duecie, jak i solo, będziemy robić zdjęcia członkom zespołu, pokazując to, czego w codziennej pracy im nie brakuje – energię i ducha pracy zespołowej! Zapraszam Cię do zapoznania się ze zdjęciami zespołowymi dla Memcare, New Moon Talents oraz portretu biznesu dla Mirosława Cichego.

Zdecydowaliśmy się także na różnorodne stroje, pozy i przestrzenie. Jedne ubrania bardziej oficjalne, a inne mniej. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć zespół Doctor.One zarówno w eleganckich garniturach, jak i brandowanych bluzach. Twórcy start-upu chcieli pokazać się w dwóch odsłonach. Nie jest to częsta praktyka u moich klientów, jednak godna polecenia dla odważnych osób.Przykładem na inną odważną sesję są zdjęcia biznesowe w plenerze Kasi z Acciona Nieruchomości.

Zdjęcie dla start-upu – pokaż swój najlepszy profil! 

Firmowe zdjęcia biznesowe to w dzisiejszych czasach podstawa zarówno działań marketingowych, jak i employer brandingowych. Więcej o tym, jak pomagają one budować wizerunek pracodawcy, możecie przeczytać na blogu. W przypadku sesji zdjęciowej dla start-upów zdjęcia są przede wszystkim świetnym uwiarygodnieniem firmy poprzez pokazanie wizerunku ich założycieli oraz pracowników. W takim przypadku świetnie sprawdzą się zdjęcia zespołu. Oprócz tego fantastycznie będą prezentowały się na stronie www, jak i profilach w mediach społecznościowych. Doctor.One wykorzystał je również do informacji prasowych i artykułów w prasie branżowej, które towarzyszyły premierze firmy na rynku. Przykładem innej sesji dla start upu są zdjęcia wizerunkowe dla INVO.

Wizerunek firmy jest szczególnie istotny na początku, kiedy wchodzi ona na rynek i nie jest jeszcze rozpoznawalną marką. To właśnie m.in. dobre, profesjonalnie wykonane zdjęcia budują go w oczach naszych partnerów biznesowych już od pierwszych dni! INVO wie jak dbać o zdjęcia biznesowe pracowników. Pamiętajcie też, że jest to świetna okazja do tego, aby pokazać charakter Waszej organizacji, to jakie wybierzecie ubrania, dodatki, czy wnętrza zależy tylko od Was, a gwarantuję Wam, że efekt końcowy będzie więcej niż satysfakcjonujący! 

Współpraca

Jeśli jesteście zainteresowani sesją zdjęciową dla start-upu, zapraszam do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Jeśli natomiast poszukujecie inspiracji na to, jak może wyglądać sesja firmowa zajrzyjcie do mojego portfolio, w którym znajdziecie efekty mojej pracy z firmami z różnych branż i o różnorodnej kulturze organizacyjnej!