Google – kto z nas nie zna tej firmy? Czy wiesz, że stawia ona na wysoką kulturę pracy oraz budowanie dobrych relacji w zespole? Miałem niebywałą przyjemność i zaszczyt wykonać zdjęcia dla międzynarodowego zespołu Google w ramach sesji employer brandingowej. Chciałem bliżej poznać ludzi, którzy tworzą tę organizację, zwłaszcza, że firma kładzie duży nacisk na to, by każdy pracownik czuł się integralną częścią zespołu. Google nie tylko wspiera ciekawość i otwartość na świat, ale również promuje kreatywność oraz nieustanny rozwój swoich pracowników. Jeśli jesteś ciekaw, jak poradziłem sobie z realizacją sesji zespołowej oraz portretowej dla Google, serdecznie zapraszam do dalszej lektury.
Cechy sesji employer brandingowej – poznaj ją od podszewki
Porozmawiajmy chwilę o tym, czym właściwie jest sesja employer brandingowa. W skrócie to rodzaj sesji, który pozwala na przedstawienie unikalnych wartości firmy, z jednoczesnym uwzględnieniem jej środowiska pracy. Budując wizerunek firmy, podkreślamy nie tylko kulturę organizacyjną, ale również otoczenie zawodowe. Podczas sesji employer brandingowych pokazuję, że silny wizerunek firmy nie tylko wzmacnia pozycję organizacji na rynku, ale także podkreśla rolę liderów, którzy ją tworzą.
Osobiście lubię wyróżnić tutaj dwa charaktery sesji:
- zdjęcia grupowe – jeśli Twoim celem jest przedstawienie członków zespołu, zdecydowanie polecam Ci ten rodzaj sesji zdjęciowej;
- zdjęcia aranżowane – ten rodzaj fotografii odda atmosferę panującą w Twojej firmie i pokaże dynamikę zespołu. Taki rodzaj sesji zrealizowałem dla Wirtualnej Polski.
W zależności od tego, czy chcesz pokazać bardziej profesjonalną i poważną sferę swojej firmy, czy podkreślić zaangażowanie zespołu i dobre relacje, które w nim panują – wybór będzie nieco inny.
Siła Google tkwi w różnorodności
Diversity is the key – wiedzą o tym międzynarodowej firmy, które postawiły na różnorodność w miejscu pracy. Google zdecydowanie wykorzystuje inkluzywność, jako swoją przewagę w działaniach employer brandingowych. Pracując z zespołem Google doświadczyłem tego, że im bardziej zróżnicowany punkt widzenia, tym większa kreatywność i elastyczność we współpracy. Zobaczyć i doświadczyć, to jedno. Drugą sprawą jest uchwycenie tego. Jakbym miał powiedzieć w jednym zdaniu, jaki był cel sesji, to byłoby to: przeprowadzenie sesji zdjęciowej, tak by każdy czuł się swobodnie i naturalnie, a zdjęcia ujęły różnorodność zespołu.
Zdjęcia międzynarodowego zespołu
Jak długo powinna trwać dobra sesja zdjęciowa? W przypadku sesji dla Google zajęło to 2 dni intensywnej pracy. W tym czasie zrealizowaliśmy nie tylko zdjęcia portretowe, ale również aranżowane i zespołowe. Wykorzystaliśmy różnorodne przestrzenie firmy oraz miejsca, w których na co dzień przebywają pracownicy. Moim celem było pokazanie energii oraz relacji łączących międzynarodowy zespół ekspertów.
Zdjęcia miały trafić do mediów społecznościowych i na stronę internetową firmy. Była to świetna okazja do integracji, szczególnie że zespół składał się z osób pracujących w różnych zakątkach Polski. Zdjęcia te nie tylko odzwierciedlają profesjonalizm, ale również ducha zespołu, który jest składową sukcesu całej firmy. Właśnie takie momenty pokazują, jak ważna jest autentyczność w fotografii biznesowej.
Sesja employer brandingowa dla Google
Praca nad sesją zdjęciową dla Google była dla mnie wyjątkowym przeżyciem. Współpraca z tym międzynarodowym zespołem przypomniała mi, jak istotne jest tworzenie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy. To właśnie ta energia i zaangażowanie zespołu przełożyły się na zdjęcia, które doskonale oddają ducha organizacji i jej unikalną kulturę. Każde ujęcie miało za zadanie ukazać nie tylko profesjonalizm, ale także ciepło i autentyczność, które stanowią fundamenty relacji w firmie. Dla mnie jako fotografa było to inspirujące i motywujące doświadczenie. Jeśli chcesz, aby Twój zespół również został uchwycony w taki sposób, zapraszam do współpracy. Zarezerwuj termin już dziś!