Myślisz o sesji Employer Brandingowej? Zdjęcia zespołowe to ostatnio prawdziwy MUST HAVE dla każdej firmy, która dba o swój wizerunek pracodawcy. Dziś przedstawiam Wam jedną z moich ulubionych sesji zespołowych, którą miałem przyjemność realizować dla Wirtualnej Polski! Zdjęcia zostały finalnie wykorzystane w kampanii employer brandingowej w komunikacji do osób szukających pracę. Wynik sesji zobaczysz na stronie pracuj.pl. Jeśli przygotowujesz się do organizacji sesji employer brandingowej w swojej firmie, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! 

Employer Branding w obiektywie 

Co składa się na idealną sesję zespołową? Jak zawsze nie istnieje jedna dobra odpowiedź, jednak mogę podzielić się z Tobą elementami, które z mojego doświadczenia są niezbędne do osiągnięcia świetnego efektu. 

Sesje zespołowe dzielą się na kilka rodzajów. Ja rozdzielam je na zdjęcia grupowe i aranżowane.  Wybór najlepszej opcji powinien opierać się o charakter Twojej firmy, oraz miejsce, w którym będziesz głównie wykorzystywać zdjęcia zespołu. Jeśli Twoim celem jest przedstawienie członków zespołu, zdecydowanie polecam Ci zdjęcia grupowe, w przypadku tego rodzaju zdjęć każdy pracownik patrzy w obiektyw aparatu, jego sylwetka i twarz są dobrze widoczne. 

Zdjęcia Employer Branding

Jeśli natomiast chcesz oddać atmosferę panującą w Twojej firmie i pokazać dynamikę zespołu, najlepszym wyborem będzie sesja aranżowana, właśnie takim rodzajem jest sesja, którą zrealizowałem dla Wirtualnej Polski. 

Jeśli wybrałeś/aś już charakter sesji, kolejnym krokiem jest dobór pracowników, którzy wezmą w niej udział. Jeśli planujesz angażować do sesji wszystkich członków zespołu, najlepiej jest porozmawiać szczerze z pracownikami i wybrać osoby, które są podekscytowane sesją i dobrze czują się przed obiektywem. Bardzo ważne są także relacje między pracownikami! Dobra sesja Employer Brandingowa, to sesja przede wszystkim wiarygodna, dlatego warto wybrać osoby, które na co dzień ze sobą pracują i po prostu lubią swoje towarzystwo. Gwarantuję Ci, że będzie to wspaniale widać na zdjęciach! 

W przypadku sesji Employer Brandingowej dla Wirtualnej Polski, klient zdecydował się na zdjęcia w różnych konfiguracjach, dotyczyło to członków zespołu, a także  scenerii. Jak widać na zdjęciach, pozwoliło nam to pokazać firmę z różnych perspektyw – zarówno tej bardziej oficjalnej podczas wspólnej pracy, jak i luźnej i koleżeńskiej podczas gry w piłkarzyki. 

Pamiętaj też o doborze odpowiedniego miejsca, najlepiej takiego, które Twoi pracownicy znają z codziennej pracy i w którym czują się komfortowo. Ta sama zasada dotyczy także doboru makijażu, ubrań, dodatkowych rekwizytów czy tła zdjęcia, które zamierzasz wykorzystać.  

wideo dla firm

Sesja zespołowa krok po kroku

Jeśli już wiesz jaki rodzaj sesji, sprawdzi się najlepiej w Twojej firmie. Czas zacząć działać! Aby Ci to nieco ułatwić przygotowałem krótką listę najważniejszych kroków do udanej sesji employer brandingowej! 

  1. Skontaktuj się ze mną, opowiedz mi o swoim pomyśle na sesję, oczekiwaniach, a nawet obawach, które masz w głowie. Chciałbym poznać jak najlepiej Twoją firmę, aby móc przygotować ofertę idealne skrojona na miarę Twoich potrzeb! 
  2. Otrzymasz indywidualną ofertę sesji dla Twojej firmy! Uwzględnię w niej ilość osób biorących udział w sesji, profesjonalny makijaż i wiele innych małych elementów, którymi Ty nie musisz się przejmować. 
  3. Wspólnie ustalimy miejsce i czas sesji, przygotuje Ci również specjalny dokument, który będzie zawierał najważniejsze informacje dotyczące przygotowania przed sesją. 
  4. Widzimy się na miejscu i działamy! 

Współpraca

Jeśli jesteście zainteresowani sesją employer brandingową dla zespołu w Twojej firmie, zapraszam do kontakt. Jeśli natomiast poszukujesz inspiracji to zapraszam do portfolio. Zobaczysz w nim efekty mojej pracy z firmami z różnych branż i o różnorodnej kulturze organizacyjnej! 

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą do zapraszam Cię do zapoznania się z ofertą sesji dla firm oraz dla osób indywidualnych. Zobacz również portfolio wideo dla firm, jeśli poszukujesz filmu.