Zdjęcia, które możecie zobaczyć w dzisiejszym wpisie, były efektem testowej sesji zdjęciowej, podczas której próbowałem nowych technik świecenia lampami studyjnymi w połączeniu z kolorowymi filtrami żelowymi. Efekt zainspirował mnie na tyle, że postanowiłem napisać na ten temat artykuł dla kogo taka wersja zdjęć biznesowych może być interesująca i dlaczego? Zainteresowanych zapraszam do lektury.

Ożywienie zdjęć wizerunkowych

W dzisiejszym, cyfrowym świecie, wizualny aspekt odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu uwagi i zapadaniu w pamięć odbiorców. Nie trzeba do tego nikogo przekonywać. Pisałem o tym w artykule dotyczącym zdjęć wizerunkowych na moim blogu. Szczególnie ważne jest to w branży kreatywnej, gdzie wyobraźnia i oryginalność są kluczowe. Dlatego, aby wyróżnić się w tłumie warto sięgnąć, np. po innowacyjne sposoby prezentowania swojego wizerunku na zdjęciach. Moją propozycją są kolorowe headshoty, które wyglądają niezwykle efektownie i na pewno przyciągną uwagę odbiorcy.

zdjecia_z_neonem

Wyróżnij się spośród konkurencji

Wykorzystanie kolorowego światła daje ogrom możliwości jeśli chodzi o łączenie barw na zdjęciach. Czerwień, niebieski, zieleń, fiolet – wybór zależy tylko od naszej wyobraźni i efektu jaki chcemy uzyskać. Dodanie odpowiedniego koloru do kompozycji może zmienić całkowicie atmosferę fotografii i przekazać emocje w sposób, który tradycyjne, białe oświetlenie nie byłoby w stanie osiągnąć.

Po drugie, kolorowe światło daje nam możliwość wyeksponowania konkretnych elementów na zdjęciu. Dzięki zróżnicowanym barwom i intensywnościom światła możemy kierować uwagę odbiorcy tam, gdzie chcemy. Na przykład, jeśli chcemy podkreślić dany detal lub stworzyć interesujące efekty świetlne, możemy skupić moc lampy na danym obszarze, jednocześnie pozostawiając resztę zdjęcia w subtelniejszym świetle.

zdjecia_z_modyfikatorem

Kreatywne zdjęcia biznesowe mogą być też propozycją dla Twojej firmy

Przejście od standardowych i nudnych zdjęć biznesowych do bardziej dynamicznych, kreatywnych i estetycznych kompozycji może sprawić, że firma będzie postrzegana jako innowacyjna i zorientowana na jakość. Mogą być one zaprojektowane tak, aby odzwierciedlały wartości, misję i przesłanie Twojej firmy. Przykładem takiej sesji, którą miałem przyjemność zrealizować była sesja dla NEONTRI, której wizerunek nowoczesnej firmy technologicznej został podkreślony przez zastosowanie czerwonej poświaty na tle za fotografowaną osobą.

Jeśli dostrzegasz w kolorowych portretach propozycję dla siebie, napisz do mnie, a zaproponuję Ci sesję dopasowaną do Twoich oczekiwań. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą to zapraszam Cię do zapoznania się z ofertą sesji dla firm oraz dla osób indywidualnych.

sesja_wizerunkowa_z_neonem

Więcej informacji o moich sesjach fotograficznych

Fotografia
korporacyjna

Fotografia korporacyjna wyróżnia się ujednoliceniem i stonowaniem. Mowa nie tylko o jednolitym tle, ale o postawie, ułożeniu rąk, mimice czy spojrzeniu. Zdjęcia o charakterze korporacyjnym przedstawiają członków organizacji z różnych szczebli w ujęciu hierarchii czy struktury przedsiębiorstwa.

Portret
biznesowy

Portret biznesowy pomaga w tworzeniu określonego, profesjonalnego wizerunku zawodowego. Moje wieloletnie doświadczenie, długie godziny z aparatem w ręku pomoże w kreowaniu twojego profesjonalnego wizerunku. Zapraszam do obejrzenia portfolio i zapoznania się z innymi projektami typu “portret biznesowy”.

Sesja
biznesowa

Zdjęcia powstałe w ramach sesji biznesowej to innymi słowy zdjęcia dopasowane do potrzeb wizerunkowych. Ten typ sesji wykonywany jest zarówno przez osoby indywidualne, jak i przedsiębiorstwa. Głównym zadaniem fotografii biznesowej jest reprezentowanie Ciebie lub twojej Firmy w odpowiednim kontekście.